wyszukiwanie zaawansowane
» Wymiana i zwroty

Kategorie

Dodatkowe opcje przeglądania

Producenci

Darmowa dostawa

  • Darmowa dostawa

Polecamy

  • Sale
  • push up
  • pizamy meskie

Kontakt

  • Epizama.pl - sklep z polską bielizną
    K&A Krzysztof Rydygier
    NIP: 5552065916
  • E-mail:sklep@epizama.pl
  • Godziny działania sklepupon. - pt. 10.00 - 16.00

Wymiana i zwroty

Wymiana towaru

 

Jeżeli interesuje Państwa wymiana zakupionego towaru, należy:

Zamówić nowy produkt:
Na nowe produkty złożyć oddzielne zamówienie i opłacić je łącznie z kosztami wysyłki – niezależnie od odesłanego towaru.

Zwrócić niepasujący produkt:
Prosimy odesłać niewłaściwy produkt opierając się na zasadach zwrotu opisanych poniżej – my zwrócimy Państwu należność.
 

 

Zwrot towaru

     W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności (FORMULARZ ZWROTU), a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres sklepu po wcześniejszym kontakcie mailowym. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

      Zgodnie z polskim prawem, klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny rezygnacji
, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.. Towar odsyłany jest na koszt kupującego, nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem! Przedmiot zwrotu powinien być oryginalnie zapakowany, powinien posiadać wszystkie metki i nie ma prawa nosić żadnych śladów użytkowania.

     W przypadku zwrotu do płatności przy użyciu karty płatniczej, zwrot wykonywany jest na kartę.

Oferujemy produkty nowe, oryginalnie zapakowane i bardzo prosimy by towar odesłany do nas jako zwrot nie wrócił do nas w stanie pogorszonym. Prosimy nie niszczyć opakowań, nie zgniatać produktów, .

Prosimy pamiętać, aby zwrot został pozytywnie rozpatrzony należy spełnić następujące warunki dotyczące produktu i paczki.

Informacje dotyczące produktu:
- produkt powinien być:
     - nieużywany
     - oryginalnie zapakowany
     - czysty
     - pozbawiony zapachu
     - kompletny (wszywki, metki, wkładki push-up
- produkt musi dotrzeć do nas w nienaruszonym stanie

Dodatkowo prosimy, by zwracane produkty odsyłać w usztywnionym pudełku kartonowym tak, aby zarówno towar jak i jego oryginalne opakowanie nie uległy zniszczeniu.


Informacje dotyczące paczki:

- wyroby pończosznicze oraz akcesoria bieliźniane ( biustonosze samonośne, wkładki, ramiączka itp.) przyjmujemy tylko w oryginalnych opakowaniach, które nie były otwierane
- należy starannie zapakować towar w twardy karton i zabezpieczyć przed uszkodzeniem (prosimy nie wysyłać towaru w kopertach bąbelkowych, jeśli paczkę od nas otrzymali Państwo w opakowaniu kartonowym)
- w przypadku przesłania towaru w opakowaniu, w którym ulegnie on zniszczeniu np. zagięta fiszbina, towar zostanie odesłany z powrotem na koszt Klienta.
- nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem, tzn. gdy otrzymamy przesyłkę, za którą będziemy musieli zapłacić przy odbiorze paczki – nie zostanie ona przez nas podjęta i wróci do Państwa jako zwrot.

Potrzebne dokumenty:
Do tak przygotowanej paczki proszę dołączyć:
- dowód zakupu - paragon
- wypełniony formularz zwrotu - dostępny na stronie: FORMULARZ ZWROTU lub

- informację w jakiej formie mamy dokonać zwrotu należności za otrzymany towar, czy ma być to:
    - przelew na konto – tu proszę dołączyć kartkę z numerem konta bankowego
    - zwrot przekazem pocztowym na podany adres. Uprzedzamy, iż wówczas od zwracanej kwoty zostaną odjęte koszty przekazu pocztowego w zależności od wysokości zwracanej kwoty. Jeżeli chcą Państwo sprawdzić koszt przekazu pocztowego zapraszamy do zapoznania się z cennikiem usług pocztowych podanym na stronie Poczty Polskiej.
 

Reklamacje

 

Każdy towar kupiony w naszym sklepie objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki.

W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru paczką pocztową razem z otrzymanym od nas dowodem zakupu - oryginalnym paragonem oraz opisem przyczyn reklamacji. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu jego braku w magazynie), zaoferujemy Państwu do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze na podane konto bankowe.

Koszt opłaty pocztowej, którą poniesie Klient wysyłając do nas przesyłkę reklamacyjną, zostanie zwrócony natychmiast po otrzymaniu paczki i przyjęciu reklamacji.

 

Gdzie wysłać paczkę?
Zwracany towar prosimy odesłać na poniższy adres:

K&A Krzysztof Rydygier
Tęczowa 13
83-010 Straszyn
z dopiskiem: (ZWROT)

 

 


Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).