wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin zakupów

Kategorie

Dodatkowe opcje przeglądania

Producenci

Darmowa dostawa

  • Darmowa dostawa

Polecamy

  • Sale
  • push up
  • pizamy meskie

Kontakt

  • Epizama.pl - sklep z polską bielizną
    K&A Krzysztof Rydygier
    NIP: 5552065916
  • E-mail:sklep@epizama.pl
  • Godziny działania sklepupon. - pt. 10.00 - 16.00

Regulamin zakupów

Regulamin zakupów obowiązujący od 25.12.2014 r.

   1.
      Sklep www.epizama.pl prowadzi sprzedaż detaliczną odzieży i bielizny za pośrednictwem sieci Internet. W naszej ofercie znajduje się odzież damska i męska, oraz bielizna damska, męska, dziecięca i młodzieżowa.
 
Dane i siedziba firmy:
K&A Krzysztof Rydygier
ul. Tęczowa 13
83-010 Straszyn
NIP: 5552065916
REGON: 221150369
Firma wpisana do rejestru Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonego przez Ministra Gospodarki
 
  2.
     Wszystkie produkty oferowane w sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
 
   3.
     Wszystkie ceny podane na stronach internetowych są cenami brutto (zawierają podatek VAT). Wiążąca dla stron transakcji jest cena widniejąca przy produkcie w momencie złożenia zamówienia przez Klienta. 

   4.
      Do każdego towaru zakupionego w naszym sklepie klient otrzymuje potwierdzenie zakupu - paragon fiskalny. Na życzenie klienta wystawiamy Fakturę VAT.

5.
     Zamówiony towar dostarczamy na terenie Polski za pomocą Poczty Polskiej (przesyłka biznesowa i kurier POCZTEX) oraz paczkomatów InPost. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy określonymi w cenniku dostawy (zakładka koszt dostawy widoczna na dole strony). W przypadku zakupu kilku produktów, po dodaniu ich do koszyka, system sklepu automatycznie obliczy koszt dostawy.

   6.
      Możliwe są następujące formy płatności:  
  • Za pobraniem - zapłata przy odbiorze towaru gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie.
  • Przelewem na konto podane w zakładce "Dane do przelewu - płatności" widocznej na dole strony (numer konta otrzymują Państwo również w mailu po dokonaniu zakupu.
  • Przy użyciu szybkiej płatności za pomocą PayU (możliwość zapłaty za pomocą karty płatniczej).
 
   7.
      Czas realizacji zamówienia wynosi od 1 do 14 dni, oczywiście staramy się by był jak najkrótszy. Większość zamówień realizujemy w przeciągu 3 dni roboczych. Jest to czas, który potrzebujemy, aby skompletować zamówione towary i zrealizować wysyłkę. W przypadku, gdy czas realizacji byłby dłuższy niż podany na naszych stronach, kontaktujemy się z kupującym mailowo lub telefonicznie, aby potwierdzić realizację zamówienia oraz uzgodnić propozycję terminu.

     W przypadku płatności przelewem powyższy termin wydłuża się o czas realizacji przelewu.

     Przesyłki są dostarczane Pocztą Polską zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych od wysyłki. Firma kurierska dostarcza przesyłki w ciągu 1 dnia roboczego po wysyłce z naszego magazynu. Nie odpowiadamy za opóźnienia w dostawie przesyłek przez Pocztę Polską i firmy kurierskie.

 
  8.
     W przypadku niezgodności towaru z umową reklamowany towar wraz z protokołem niezgodności (FORMULARZ ZWROTU), a także ewentualne oczekiwania dotyczące sposobu realizacji naszych zobowiązań, należy odesłać na adres sklepu po wcześniejszym kontakcie mailowym. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem!

      Zgodnie z polskim prawem, klient może zrezygnować z zakupionego towaru w ciągu 14 dni od otrzymania zamówienia, bez podania przyczyny rezygnacji
, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.. Towar odsyłany jest na koszt kupującego, nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem! Przedmiot zwrotu powinien być oryginalnie zapakowany, powinien posiadać wszystkie metki i nie ma prawa nosić żadnych śladów użytkowania.

     W przypadku zwrotu do płatności przy użyciu karty płatniczej, zwrot wykonywany jest na kartę.

      
  9.
     W przypadku reklamacji ustosunkowujemy się do żądań Klienta w terminie 7 dni roboczych od momentu otrzymania paczki z reklamowanym towarem. Jeżeli sprawa będzie wymagała opinii uprawnionego rzeczoznawcy lub ekspertyzy firmy zewnętrznej,termin ten może zostać wydłużony do 14 dni. Jeżeli w ciągu 14 dni sklep nie ustosunkuje się do żądań Klienta, żądanie uznaje się za uzasadnione. W takim przypadku nasz sklep zaproponuje klientowi inny towar w ramach wymiany lub zwrot za zakupiony towar.

     W przypadku, gdy Klient sklepu będzie chciał wdać się w spór z naszą firmą w związku z obsługą reklamacji towaru ma możliwość skorzystania z pozasądowych metod rozstrzygania sporów. Wszelkie spory wynikające z umowy sprzedaży mogą być rozwiązywane w trybie mediacji przez mediatorów Centrum Mediacji Sądu Arbitrażowego przy Krajowej Izbie Gospodarczej w Warszawie, stosownie do regulaminu tego Sądu, obowiązującego w dniu skierowania wniosku o mediację.
    
       
  10.
     W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego towaru, koszt dostawy ponosi sklep.
 
  11.
     Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.  
 
  12.
     Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.
 

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopgold.pl
Do działania sklepu konieczna jest włączona obsługa Javascript oraz Ciasteczek (cookies).